Jordi Anguera és el director comercial de Domus Barcino “Sastreria Immobiliària”, un nou concepte immobiliari. Ell i el seu equip treballen per oferir un servei personalitzat i de qualitat els seus clients. Utilitzen tècniques de màrqueting innovadores com el Home staging fotografies professionals i una bona comercialització… Hem va deixar impressionada la passió per la seva feina i ara ens explica la seva experiència.
  • Don surt la idea de “sastre immobiliari”?
La idea va sorgir fa 1 any i mig quan vam començar a preparar tots els habitatges per la venda. Com no totes les vivendes són iguals, ni tots els clients tampoc, vèiem que fèiem plans personalitzats, a mida de cada persona i volíem diferenciar-nos de la resta d’immobiliàries, se’ns va ocórrer la idea de “La Sastreria Inmobiliaria”, alguna cosa que no existeix i que defineix perfectament la nostra feina.
  • Quants anys fa que et dediques en el món immobiliari?
Estem al sector immobiliari des del 2010, vam arrencar en plena crisi. I si, tothom ens deia que estàvem bojos.
  • Quan decideixes fer un canvi de concepte immobiliari?
Des del 2010 fins fa 1 any i mig pràcticament només ens dedicàvem al lloguer. Va ser l’any passat, quan vam voler introduir-nos al món de la venda quan vam dir: Hem d’entrar, però d’una forma innovadora, fresca i sobretot diferent del que ja hi ha al sector. Vam partir de la base que volíem donar un servei molt personalitzat als clients. Partim del concepte de no venem “pisos”, sinó que ajudem als nostres clients a poder vendre les seves vivendes. En el moment que comencem a treballar amb persones i no amb “els totxos” es quan podem donar solució als problemes dels nostres clients. El problema actual del sector immobiliari es que s’obliden de les persones i omplen “les carteres” de pisos sense cobrir les necessitats dels seus clients. Això es el que dona mala fama a aquest sector.  El nostre objectiu es canviar aquesta fama i treballar per recomanació i ja ho hem aconseguit.
  • Quins beneficis t’ha aportat oferir el servei de home staging?
Ens ha aportat moltíssims beneficis: satisfacció del client per la bona feina de presentació a l’hora de vendre la seva vivenda, tenir clients només amb exclusivitat i a preu de mercat i vendre d’una forma més eficient en quant a temps.
  • Quin ha estat el cas de més èxit?
Per mi l’èxit en aquest cas es haver pogut vendre el 100% de les propietats que hem tingut en cartera en un període d’entre una setmana i 2 mesos. També s’ha de dir que el home staging no serveix per apujar en excés els preus de mercat, sinó que és una eina per atraure més compradors, generar més interès, vendre en un període més curt i treure excuses al comprador per negociar el preu. Cal recalcar que el home staging no serveix per vendre vivendes sobrevalorades, ja sabem que per fer miracles hem d’anar a Lourdes.
  • Li veus futur al Home staging?
És el present i el futur, jo ja no concebo posar una vivenda a la venda sense una preparació prèvia. Penso que la Inmobiliaria que no es posi les piles en aquest sentit a l’hora de presentar els seus productes quedarà exclosa del mercat.